Рус Укр

Онлайн-курс
SMM Pro

Advanced level
5

alarm-clock занять

spiral-calendar занятий в неделю

rocket старт

За тиждень записалося

Залишилося

Стань гуру соціальних мереж!

Курс призначений для SMM-фахівців, які бажають підвищити свій професійний рівень. Студенти вивчать особливості роботи бізнес-кабінету Facebook і Instagram, а також поглиблять свої знання в таргетованій рекламі і аналітиці. Протягом курсу слухачі пройдуть всі етапи запуску рекламної кампанії в реальних проектах.

Цілі курсу

  • Навчитися планувати, налаштовувати, контролювати і аналізувати рекламні кампанії в соціальних мережах
  • Покращити навички роботи з інструментами рекламних кабінетів
  • Виробити ефективний підхід до реклами для різних сфер бізнесу
  • Навчитися використовувати всі інструменти рекламних кабінетів
school

Цей курс у форматі offline доступний в

smiling-face-with-sunglasses

advanced
level

Курс SMM Pro розрахований на людей, знайомих з просуванням в соціальних мережах.

Вивчаємо такі технології

  • Tilda

    Tilda

  • Zapier

    Zapier

  • Telegram bot

    Telegram bot

  • AmoCRM

    AmoCRM

Програма онлайн-курсу
SMM Pro

alarm-clock 12 занять занять
Друк
  • Основи інтернет-маркетингу
    • Як працює digital-реклама. Роль таргетингу в інтернет-рекламі
    • Метрики в бізнесі та unit-економіка
    • Метрики в онлайн-рекламі
  • Підготовка матеріалів для реклами
    • Бриф для проекту
    • Стратегія маркетингу: продукт та УТП, аудиторії та оффери
    • Аналіз конкурентів (case studies та benchmarking)
    • Шлях клієнта: інтернет-магазин, лендинг, instagram-магазин, канали прогріву та квізи
  • Технічна підготовка до реклами
    • Що таке бізнес-менеджер, Facebook Suite, рекламний кабінет
    • Підготовка бізнес-менеджера та його функції
    • Структура та функції рекламного кабінету
  • Як працює таргетована реклама
    • Принципи роботи таргетованої реклами
    • Цілі кампаній та вибір шляху клієнта
    • Що таке цільовий сегмент та таргет-набір
    • Що таке аудиторії ретаргетингу та схожі аудиторії
    • Формати рекламних оголошень
  • Планування рекламної кампанії та комунікації
    • Вибір цільової дії
    • Вибір цільових сегментів для реклами
    • Підбір офферів (пропозицій) для реклами
    • Створення плану реклами
  • Принципи збору аудиторій
    • Створення таргет-наборів
    • Створення аудиторій ретаргетингу
    • Створення схожих аудиторій
  • Принципи створення оголошень
    • Актуалізація цільових сегментів та офферів
    • Вибір форматів оголошень
    • Технічне завдання для дизайнера
    • Самостійне створення креативів у редакторі
    • Принципи тексту для реклами та копірайтингу
    • Формування всіх варіацій оголошень
    • Instant Experience
    • Динамічні креативи
  • Метрики в таргетингу
    • Рівні воронки на шляху клієнта
    • Типи метрик
    • Метрики для підрахунку ефективності рекламної кампанії
    • Налаштування метрик у рекламному кабінеті
    • Окупність витрат на маркетинг
  • Реклама для продажу у повідомленнях
    • План реклами
    • Структура рекламної кампанії
    • Налаштування реклами для продажу у повідомленнях
    • Метрики для аналітики
    • Звітність з реклами
  • Реклама на генерацію лідів (збір заявок усередині Facebook та Instagram)
    • План реклами
    • Структура рекламної кампанії
    • Налаштування форм для лідів
    • Інтеграція Zapier
    • Метрики для аналітики
    • Звітність з реклами
  • Створення посадкових сторінок на конструкторі
    • Принципи посадкових сторінок
    • Створення посадкової сторінки на Tilda
    • Створення інтернет-магазину на Tilda
    • Купівля та налаштування домену
  • Підготовка до реклами для продажу через сайт
    • Технічна підготовка: підтвердження домену та веб-подій, API-конверсії
    • Піксель та коди конверсій на сайті
    • Знайомство з Google Tag Manager
    • Знайомство з Google Analytics та UTM-мітки
  • Реклама посадкової сторінки
    • План реклами
    • Структура рекламної кампанії
    • Аудиторії ретаргетингу з відвідувачів сайту
    • Метрики для аналітики
    • Звітність з реклами
  • Реклама інтернет-магазинів
    • Як працюють каталоги товарів
    • Продажі за каталогами
    • Динамічний ретаргетинг
    • Ретаргетинг з кожного кроку вирви
    • Подібні аудиторії за цінностями
    • План реклами та структура рекламної кампанії
    • Метрики для аналітики та звітність з реклами
  • Бюджет рекламної кампанії
    • Планування за доступним бюджетом
    • Планування із завдань бізнесу
    • Вибір бюджету для перевірки гіпотез
    • Прогнозування результату
    • Оптимізація бюджету на рівні кампанії
    • Граничні та цільові ставки
  • Масштабування рекламних кампаній
    • Вигорання аудиторії та навчання груп оголошень
    • Збільшення бюджету
    • Дублювання груп
    • Зміна креативів
    • Робота зі схожими аудиторіями
    • Зміна мети кампанії
    • Campaign Budget Optimization
    • Новий рекламний кабінет
  • Інструменти наскрізної аналітики
    • CRM-системи, як працюють, яку функцію виконують
    • Roistat як інструмент наскрізної аналітики
    • Як аналізувати результат власними силами
  • Чат-боти для реклами
    • Принципи використання чат-бота для лідогенерації
    • Чат-бот на manychat для Facebook та Instagram
    • Чат-бот для Telegram
    • Структура чат-бота та розробка сценарію
    • Автоматизація та розсилки
    • Квіз як інструмент лідогенерації
  • Додаткові можливості бізнес-менеджера та рекламного кабінету
    • Офлайн події
    • Спліт-тести (A/B тести)
    • Правила та фільтри
  • Як працювати з клієнтом чи керівником
    • Документація проекту, шаблони для роботи
    • Що показувати у звітах
    • Які питання ставити для своєї роботи
    • Що показувати у портфоліо
    • Як працюють агенції

Бонуси курсу

  • Спеціально зняті додаткові відеоматеріали

Додайте навички в резюме

  • Розробка рекламної стратегії у Facebook та Instagram

  • Робота в Facebook Business Manager

  • Робота з GTM та Google Analytics

  • Визначення та створення аудиторії ремаркетингу, Look-a-like аудиторії, аудиторії за інтересами, поведінкою, демографією

  • Розробка структури та планування бюджету рекламних кампаній

  • Налаштування таргетованої реклами у Facebook та Instagram

  • Створення каталогу товарів у Catalog Manager та налаштування динамічного ремаркетингу у Facebook та Instagram

  • Аналіз роботи та ефективності рекламних кампаній

  • Створення чат-бота на платформі ManyChat та використання його в рекламі

  • Просування Telegram-каналу

  • Створення сайту на Tilda

Як проходить навчання

  • woman-technologist

    Заняття проходять в режимі онлайн-трансляції, а відеозапис зберігається в особистому кабінеті.

  • briefcase

    Домашні завдання у будь-який зручний час відправляються через особистий кабінет на перевірку викладачеві.

  • thumbs-up

    Викладач дає зворотній зв'язок з розбором помилок у домашньому завданні.

  • light-bulb

    Ви опрацьовує помилки і закріплюєте пройдений матеріал.

Переваги онлайн-навчання в Комп'ютерній школі Hillel

  • man-raising-hand
    Групи по 15 осіб Викладач приділяє час кожному студенту.
  • nerd-face
    Викладачі практики У нас викладають тільки практикуючі фахівці з топових IT-компаній.
  • briefcase
    Система особистих кабінетів Ефективне і зручне навчання.
  • speech-balloon
    Оперативна служба підтримки студентів Термінові питання - своєчасне рішення.
  • videocassette
    Доступ до відеозаписів занять Записи уроків залишаються у студентів після закінчення навчання.
  • hammer
    Практичні заняття Велика частина занять орієнтована на практику.
  • rocket
    Працевлаштування

    Що ми робимо для того, щоб ви досягли успіху?

  • clipboard

    Проводимо майстер-класи з підготовки резюме та пошуку роботи

  • books

    Регулярно оновлюємо програми курсів під вимоги ринку

  • smiling-face-with-sunglasses

    Запрошуємо викладати тільки кращих практикуючих фахівців

  • globe-with-meridians

    Розвиваємо нашу мережу партнерів серед топових IT-компаній

  • direct-hit

    Наші викладачі часто самі забирають до себе наших кращих Студентів ;)

Наші викладачі та випускники працюють в топових IT-компаніях світу

Зоя Алфёрова
Зоя Алфёрова
Супер преподаватель Александр Олейник. Благодаря ему, я уже с первого месяца обучения настраивала рекламные кампании в Фейсбуке. Всегда подскажет, поможет в любой день недели. Рада, что попала к нему. Рекомендую школу, а особенно этот курс и преподавателя. Здесь дают знания, которые пригодятся в работе.
Я ранее прошёл в Hillel прощел курс по Интернет-маркетингу, и когда понял что соцсети это интересная огромно-растущая ниша, принял решения записаться на SMM Pro. Ни капли не пожалел. Саша показал очень много техник, трюков. Самое главное, что Саша очень просто и доходчиво разъжевал и объяснил термины и как это работает. Рекомендую всем!
Ольга Шкро
Ольга Шкро
Хочу поблагодарить школу Hillel за возможность заниматься online. Пандемия не смогла остановить нас на пути саморазвития. Спасибо Александру Олейнику за курс, знания, вопросы, домашки и обратную связь. Лекции были настолько содержательные и и интересные, что не хотелось пропускать. Много практического материала, инструментов, "фишичек" и кейсов. Курс крутой. Спасибо!
Игорь Шевченко
Игорь Шевченко
Отличный курс, реальные знания, много практики, много инструментов, организация процесса на высоте. Отдельное спасибо преподавателю, Александру Олейнику, который, кроме занятий, очень много времени уделил группе дополнительно! Рекомендую всем.
Георгий Долженко
Георгий Долженко
Прекрасный курс с прекрасным преподавателем. Курс очень насыщенный и интересный, а преподаватель очень отзывчивый и всегда подскажет, поможет. Всем советую как курс, так и преподавателя)
Отличный курс для тех, кто хочет "склеить" свои знания воедино и изучить новые скилы. Крутые презентации и подача материала. Отдельная благодарность преподавателям за отдачу, несмотря на covid-19 :) А также спасибо Александру Олейнику за дополнительные занятия!
Шкляр Анна
Шкляр Анна

Закончила сегодня курс «SMM Pro» с Александром Олейником. Сказать, что понравилось — это ничего не сказать) Это был самый крутой курс, который я проходила!!! Ясно, четко, глубоко, без воды, мега-интенсивно и в очень интересной подаче!

Я сейчас работаю в SMM, но с полученными знаниями понимаю, что пазлики полностью сложились! Полна «полного понимания» и необычайного запала! Благодарю преподавателя Александра Олейника! Без преувеличений, он — мастер своего дела! Это был мой не первый курс, ранее проходила Базовый курс SMM и однозначно школу Hillel рекомендую!

Дарья Арестова
Дарья Арестова

Продвинутый курс по настройке рекламы SMM pro. Тагретинговая реклама в социальных сетях 一 мощный инструмент продвижения бизнеса.

  • Практические знания по настройке рекламы в facebook, instagram, vk, аналитика рекламы.
  • Кейсы и фишки по успешным и не успешным компаниям. Важно, что технически все реализовано в плане презентаций, шаблонов для настройки рекламы, А/В тестов.
  • Четко структурировано, разложено по полочкам без всякой воды и главное разбор домашних заданий прямо на занятиях!

Преподаватель Александр Олейник 一 только суть, компетенция, прямота. После прохождения курса уже есть отличные результаты и заявки от новых клиентов, все супер. Для выпускников 一есть поддержка и обратная связь, советы.

Он обучает интересно не только для новичков, но и для тех кто уже весьма опытный специалист.

Ирина Калиновская
Ирина Калиновская
Пройти курс SMM Pro было одним из самых правильных решений за последнее время! Очень сожалею, что не прошла раньше. Тем кто находится в стадии принятия решения, советую долго не раздумывать! Однозначно рекомендую Hillel! Курс превзошёл все ожидания. На первом занятии возникло ощущение, что материала занятий на 10) Уровень преподавателей - TOP! Отдельная благодарность Ирине Цвинкайло. Космический человек с невероятной энергетикой! Профессионал своего дела! Ира обучает, заряжает, мотивирует. Ни одного вопроса без ответа! Все темы раскрыты! Домашние задания заточены на закрепление и осознание полученного на уроках материала! Все знания уже применяю в работе и получаю отличные результаты! Огромное спасибо! И до встречи)
Александра Козырь
Александра Козырь
Закончила уже второй курс в школе Hillel и могу сказать, что это лучшее вложение денег, которые я когда-то делала, ведь кроме огромного количества знаний и навыков, который дала нам преподаватель Ира , она создала такую атмосферу в группе, что было очень грустно прощаться со всеми. Огромное спасибо Ире, за энтузиазм с которым она преподает ,за ее энергию, за то ,что даже после окончания курса она всегда на связи и приходит на помощь 💜 P.S. может запустите курс SMM Pro Pro ?))
Наталия Гусева
Наталия Гусева
Закончила уже второй мой курс в Hillel, и сказать, что я довольна - ничего не сказать!) Классная атмосфера, замечательные преподаватели и качественная программа обучения. Огромное спасибо школе и всем, кто причастен!) Отдельная благодарность Ирине за путь, пройденный с нами, за профессиональную подачу материала, за поддержку и помощь 24/7, а так же, за суперскую энергетику, которая заряжает! 💫❤️
Светлана Подольская
Светлана Подольская
На курс пришла, так как не хватало знаний для настройки таргета, понимания аудиторий. Особая благодарность Ирине Цвинкайло! Ирина-замечательный преподаватель. Очень живые по атмосфере занятия, особенно это было важно при онлайн обучении. Много реальных примеров, большой объём информации, все старается объяснить. Я очень довольна. Так же спасибо школе за дополнительные знакомства с преподавателями Анастасия, Юлия и Александр по дополнительным урокам настройка GTM, личный бренд, аналитика и знакомство с CRM.

Часті питання

  • Який потрібно мати комп'ютер, щоб навчатися на курсі SMM Pro?

    Вимоги до комп'ютера для навчання на курсі SMM Pro.

    Операційна система:

    • Windows 10 64-біт
    • macOS 10.13 або вище
    • Linux: Ubuntu 16.04 - 20.04

    Процесор* :

    • Мінімум intel core i3 3-го покоління
    • Рекомендується i5 7-го

    Оперативна пам'ять:

    • Мінімум 4 Гб
    • Рекомендується 8 Гб

    Пам'ять:

    • Мінімально 200 Гб HDD і більш
    • Мінімально 200 Гб HDD і більш

    *Допустимі аналоги від AMD

  • Що необхідно врахувати в першу чергу, записуючись на курси, якщо кінцевою метою навчання є подальше працевлаштування?

    Крім навичок впевненого користувача ПК на самому початку вам буде потрібно величезне бажання досягти поставленої мети, при цьому витративши достатня кількість часу на ваше навчання як на самих заняттях, так і вдома при виконанні і опрацювання всіх завдань і порад Викладача. Адже тільки половина успіху залежить від викладача і школи. Решта —від старанності Студента і його бажання розвиватися і працювати над своїми результатами на протязі всього процесу навчання.

  • Де можна подивитися відгуки про вашу Школу?

    Ви можете прочитати відгуки наших Студентів та Випускників на нашому сайті за цим посиланням. Ще ви зможете знайти відгуки і інформацію про нас на DOU.ua або можете прописати назву нашої Школи у Google, де ви також зможете побачити відгуки про нашу Школу у Google-акаунті або на Google-картах.

  • Де можна уточнити ціну навчання на курсах?

    Для того, щоб отримати інформацію про вартість того чи іншого курсу, а також задати інші додаткові питання, що стосуються навчання, ви можете:

    • заповнити заявку на безкоштовну консультацію;
    • заповнити заявку на запис на курс;
    • зателефонувати або написати нам на пошту.
  • Як отримати максимальний бал за домашнє завдання?

    Виконання домашніх робіт, одна з найважливіших складових навчання. Для того, щоб отримати максимальний бал за домашнє завдання, потрібно:

    • Виконати завдання в зазначені терміни
    • Виконати всі умови завдання
    • Виконати завдання без помилок
    • Перездача домашнього завдання не більше одного разу
  • Чим ваша Школа відрізняється від інших курсів? Чому слід обрати саме вашу Школу?

    З нашого боку буде не зовсім коректно говорити про мінуси або плюси наших конкурентів. Але ми точно можемо відзначити наші сильні сторони, які говорять самі за себе, а вибір завжди залишається тільки за вами:

    • ми намагаємося залучати до викладання тільки практикуючих фахівців з великим досвідом роботи у найбільших IT-компаніях міста;
    • ми робимо упор на практичні заняття і на найбільш актуальну інформацію та необхідний функціонал, який зараз затребуваний при працевлаштуванні;
    • всі заняття записуються на відео і відправляються нашим Студентам наступного дня, щоб вони могли повторно переглядати всі матеріали по курсу;
    • у багатьох наших курсів є додаткові бонусні заняття і вебінари, такі як: вебінари з адміністрування на Linux і по базах даних, безкоштовні заняття з профільної англійської мови, а також додаткові заняття з рекрутером і технічним фахівцем, щоб наші Студенти мали додаткову підготовку до подальшого працевлаштування;
    • всі наші класи комп'ютеризовані, і за кожним Студентом фіксується місце як в навчальному класі, так і в віддаленому особистому кабінеті (Learning Management System), де буде можливість переглядати всі необхідні матеріали по курсу і по завершенні навчання;
    • у всіх наших Студентів та Випускників є можливість брати участь в програмі Hillel EVO, яка абсолютно безкоштовно надає додаткову практику зі створення власного проекту і отримання досвіду роботи в команді з нашими Викладачами навіть після завершення курсів!
  • Чи існують які-небудь знижки або система лояльності, якщо Студент по завершенні одного курсу йде на наступний курс?

    Так, безумовно. Багато наших курсів передбачають додаткову систему бонусів для тих Студентів, які хочуть продовжувати навчання у нашій Школі. Ця система полягає в тому, що в кінці курсу Студенти пишуть тест з пройденого матеріалу або здають підсумкову роботу, за підсумками яких отримують знижку на наступний курс даного напрямку:

    • Студент, який має найвищий результат отримує знижку 25% на подальші курси;
    • Студент, який посів друге місце, отримує 15% знижку;
    • Студент, який виявився на третьому місці, отримує 10% знижку.

    Всі Студенти отримують знижку в розмірі 5% на будь-який з курсів Школи.

Запит на консультацію

Залиште ваші контактні дані, і ми вам обов'язково зателефонуємо!

Обов'язково вкажіть ваше ім'я кирилицею

Обов'язково вкажіть email, за яким ми зможемо з вами зв'язатися

Обов'язково вкажіть телефон в міжнародному форматі

Школа працює з 10:00 до 21:00 по буднях і з 10:00 до 19:00 у вихідні дні (за київським часом, GMT + 2).

Відправлено

Придбати подарунковий сертифікат

Придбати подарунковий сертифікат

Gift certificate background image Gift certificate background image