Онлайн-курс
Social Media Marketing

Basic level
5
занятьзанятий в неделюстарт

За тиждень записалося

Залишилося

Цей курс у форматі offline доступний у

Курс «Social Media Marketing» призначений для навчання необхідним навичкам бізнес-комунікацій. Курс буде корисний SMM-фахівцям брендів і компаній, випускникам та студентам останніх курсів ВНЗ, громадським діячам, власникам і першим особам бізнесу.

Мета курсу — розглянути особливості SMM і можливості, які він надає бізнесу.

Курс допоможе вам правильно вибудувати основи свого персонального бренду в інтернеті, створити / виправити неформальні канали комунікації свого бізнесу.

Курс Social Media Marketing не передбачає ніяких спеціальних знань і навичок, досить мати рівень впевненого користувача ПК.

Для запису потрібно пройти тест.

Професія маркетолога

Social Media MarketingBasic
1

Курс призначений для навчання необхідним навичкам бізнес-комунікацій, побудови і просування свого бренду в інтернеті і соціальних мережах.

Викладачі курсу

Вас будуть навчати практикуючі фахівці, працюючі в топових компаніях.

Ксенія Крилова
Ксенія КриловаHEAD SMM
Ксенія Крилова
Ксенія КриловаHEAD SMM

Просуває бренди у соціальних мережах з 2013 року. Працювала з компаніями "Ваш Сад", "Міжнародна студія Анни Калантерної", "Альтера Інвест", "Цитрус", "Сади Победы".

Вирощує рідкісні отруйні рослини. Сумує від одноманітності. Натуральний колір волосся — фіолетовий.

Галина Сазонова
Галина Сазонова у BarBaris SMM Group
BarBaris SMM Group
Галина Сазонова
Галина Сазонова у BarBaris SMM Group

Сильні організаційні навички я отримала вже в університеті. З 2015 (на другому курсі) стала главою організаційного комітету.

Була лідером команди в 40 осіб, і створювала грандіозні події в ДНУ ім О. Гончара.

У 2016 році була менеджером в проекті "Kasha school" — школі бізнес-процесів. І там же, вперше, СММ-менеджером.

У 2017 мене запросили в проект Інтернет-магазин Grusha.ua. Сам мій СММ-шлях придбав більше структури і серйозні результати. Там вдалося познайомитися з digital і працювати в відділі.

У 2018 році прийняла рішення, що хочу багато проектів в сфері SMM. Об'єднала свої навички лідера та фахівця, і створив перший smm-агентствo в місті Дніпро.

Паралельно в 2018 році створила проект instapractiki — школу instagram-освіти для підприємців і експертів. Рік оффлайн діяльності та навчання пройшов на ура. В основному ми навчали контент-маркетингу.

В даний момент, я навчаю людей і компанії, такі як: Microsoft, L'Оfficiel, L'Оreal, Vichy. NYX, Redken, Gold coach, ЦеХаб Академію

Розвиваю особисті бренди, серед моїх клієнтів: Ярослава Гресь, Ярослав Самойлов, Юлія Бєляєва, Олена Новікова, Дарина Романюк, Ніна Ходаковська. І працюю над створенням продуктів / онлайн продуктів в особистих і комерційних брендах в соцмережах.

Олександр Олійник
Олександр ОлійникExecutive Director у Olynyk Studio
Olynyk Studio
Олександр Олійник
Олександр ОлійникExecutive Director у Olynyk Studio

Олександр Олійник — інтернет-маркетолог, co-founder в Olynyk Studio.

Спеціалізується на таргетированной рекламі в соціальних мережах. Керує командою з 7 чоловік. За останні три роки працював з над проектами SMM в Україні, СНД та США.

Раз на рік їде в іншу країну за новими враженнями.

Ірина Цвінкайло
Ірина ЦвінкайлоCMO & Founder у OdesSeo
OdesSeo
Ірина Цвінкайло
Ірина ЦвінкайлоCMO & Founder у OdesSeo

Ірина Цвінкайло — CMO & Founder агентства інтернет-маркетингу OdesSeo, керує напрямком SMM, таргетованою рекламою у соц. мережах. Сертифікований фахівець з інтернет-маркетингу, Youtube і Youtube Analytics, відео-реклами.

Працює над такими проектами, як Одеський Міжнародний Кінофестиваль, Страхова компанія «Інто-Сана», Одеський Оперний Театр.

Практикує йогу, вишиває хрестиком і любить ходити у походи.

Олексій Дворнік
Олексій ДворнікSMM-фахівець у TOTUM LF
TOTUM LF
Олексій Дворнік
Олексій ДворнікSMM-фахівець у TOTUM LF

Більше 4-х років в SMM. Працював у великих мережевих і локальних рекламних та digital-агентствах: OM OMD Group, NGN Agency, Sigma. Займався веденням таких проектів, як Vodafone, Peugeot, Sony, Infiniti, Beko та інші. На даний момент продовжую працювати SMM-фахівцем на стороні клієнта.

Олександр Федик
Олександр ФедикSMM Group Head у Tribal worldwide
Tribal worldwide
Олександр Федик
Олександр ФедикSMM Group Head у Tribal worldwide

Більше 3 років тому потрапив на практику до департаменту корпоративних комунікацій компанії Siemens Ukraine, де закохався у Digital і познайомився з SMM.

Далі приєднався до команди блогу Eatdresstravel.com, де з головою занурився у travel-fashion-тематики, а також отримав «виробничу травму», після якої видалив особистий аккаунт у Instagram (все-таки наростити клієнтський акаунт до 150К підписників — це нелегка справа).

Відповідав за SMM-напрямок розвитку проекту Minuteoflife.com в It-стартапі BrainberryGlobal. Саме тут довелося навчитися одночасно вести сторінки англійською, турецькою та іспанською мовами, а також пізнати тонкощі запуску тестових контекстних кампаній по всьому світу (Від Коста-Ріки до Саудівської Аравії і Албанії) для пошуку нових ринків.

У 2015 році став частиною команди по просуванню міжнародного стартапу в сфері нерухомості Prof.Estate.

У 2016 році приєднався до SMM-команді Mediacom, а тепер разом з нею став мережевою агенцією Tribal Worldwide, Kyiv. З тих пір можу написати піст для алкогольного бренду з прихованим стимулюванням до вживання, не порушуючи законодавство :)

Працюю з компаніями і брендами: Carlsberg Ukraine (Львівське, Carlsberg, Guinness, Warsteiner, Tuborg, Квас Тарас), Ferrero (Kinder).

Працював з компаніями і брендами: Homsters.kz (Казахстан), Базис-А (Казахстан), timhome.vn (В'єтнам), Kempinski Emerald Palace (Дубай), UDP (Бульвар Фонтанів, Новопечерські Липки), Royal House (Британський Квартал), Riel (ЖК Америка).

Програма онлайн-курсу
Social Media Marketing

19 занять
Basic level
  • Основи і принципи інтернет-маркетингу
    • Основи маркетингу і комунікації в інтернеті
    • Інтернет-маркетинг як частина маркетингової стратегії
    • Роль, завдання та інструменти інтернет-маркетингу
  • Створення комунікаційної стратегії
    • Постановка цілей
    • Аналіз конкурентів і позиціонування бренду
    • Цільова аудиторія, сегментація і меседжі в комунікації
  • Рубрикація контенту
    • Контент і проектування рубрик
    • Створення контент-плану і ситуативного контенту
    • Інструменти для системної роботи з контентом
  • Створення контенту — копірайтинг
    • Основні правила копірайтингу
    • Особливості текстів для соціальних мереж
    • Інструменти для перевірки текстів
  • Створення контенту — візуальна частина
    • Концепція візуального представлення бренду в соціальних мережах
    • Як працювати з дизайнером
    • Як створювати віжуали самостійно
  • Facebook для бізнесу
    • Можливості бізнес-сторінок і алгоритмічна стрічка
    • Формати контенту для Facebook і фактори успішних публікацій
    • Аналітика Facebook-сторінки
  • Instagram для бізнесу
    • Налагодження та первинне наповнення бізнес-аккаунта
    • Стратегія присутності в Instagram і аналіз ефективності
    • Особливості налаштування реклами з профілю в Instagram
  • Інструменти для ефективної роботи
    • Автоматизація публікацій
    • Сервіси для роботи з повідомленнями (сервіси розсилки)
    • Сервіси аналітики (постерси, складання звітів)
  • Таргетована реклама — Налаштування рекламного кабінету
    • Створення та налагодження рекламного кабінету і бізнес-менеджера
    • Цілі реклами, алгоритми рекламного кабінету
    • План реклами та бюджети
  • Таргетована реклама — Підбір аудиторій
    • Аудиторії за інтересами та поведінкою
    • Аудиторії ретаргетінга
    • Схожі аудиторії
  • Таргетована реклама — Запуск реклами
    • Формати оголошень
    • Покрокове налаштування за планом реклами
    • Налаштування реклами з іншими цілями
  • Таргетована реклама — Коди і аналітика
    • Бізнес-менеджер
    • Встановлення пікселя на сайт, каталоги товарів і офлайн-конверсії
    • Аналітика рекламного кабінету
  • Створення посадочних сторінок на конструкторі
    • Принципи посадочних сторінок
    • Створення сторінок і сайтів на Tilda
    • Технічні параметри
  • Створення чат-бота Facebook для реклами
    • Знайомство з платформою ManyChat (Flow XO)
    • Структура чат-бота і розробка сценарію
    • Автоматизація та розсилки
  • Telegram-канал як інструмент збільшення продажів
    • Створення, налагодження та наповнення каналу
    • Реклама каналу
    • Корисні боти для каналу
  • CRM-система для обліку клієнтів
    • Принципи роботи CRM
    • Налаштування системи: Tilda / AmoCRM
    • Інструменти автоматизації та інтеграцій
  • Особистий бренд в соціальних мережах як інструмент продажів
    • Позиціонування
    • Вибір майданчиків
    • Контент для особистого бренду
  • Негатив — спілкування з аудиторією
    • Типи негативу в соціальних мережах
    • Відпрацювання негативу
    • Відстеження коментарів і сервіси
  • Маски
    • Технічні особливості роботи Spark Ar Studio і Photoshop
    • Створення статичних масок
    • Створення об'ємних масок
  • Взаємодія з блогерами
    • Як і де шукати блогерів
    • Аналітика блогерів, класифікація інфлюенсерів
    • Ідеї для роботи і принципи організації марафонів
  • Бонусне заняття

Випускники отримують сертифікат про закінчення курсу.

Бонуси курсу

  • Спеціально зняті додаткові відеоматеріали

Як проходить навчання

  • Заняття проходять в режимі онлайн-трансляції, а відеозапис зберігається в особистому кабінеті.

  • Домашні завдання у будь-який зручний час відправляються через особистий кабінет на перевірку викладачеві.

  • Викладач дає зворотній зв'язок з розбором помилок у домашньому завданні.

  • Ви опрацьовує помилки і закріплюєте пройдений матеріал.

Переваги онлайн-навчання в Комп'ютерній школі Hillel

  • Групи по 14 осіб Викладач приділяє час кожному студенту.
  • Викладачі практики У нас викладають тільки практикуючі фахівці з топових IT-компаній.
  • Система особистих кабінетів Ефективне і зручне навчання.
  • Оперативна служба підтримки студентів Терміновий питання - своєчасне рішення.
  • Доступ до відеозаписів занять Записи уроків залишаються у студентів після закінчення навчання.
  • Практичні заняття Велика частина занять орієнтована на практику.

Наші викладачі та випускники працюють в топових IT-компаніях світу

SamsungInfopulseEvoepamCiklumDataArtpromLohikaHYSMacPawUbisoftProvectusSnapchatOWOXChappsKyivstarReaddleIsobarCognianceIntersogЦитрусPrivatBankАльфа-БанкUkrsibbankПУМБjelvixRakuten IntelligenceOperaArtjokerwixAB SoftWildixCredit agricoleTseh 2.0
Looksery
AnadeaGUIDTubikORTTICKETS.UAArcherIndigoaprioritOdesSeoOlynyk StudioХ1Таврия ВAndersenSigma SoftwareTapmedia
Fintech band
ViberSoftServePlariumadtelligentemergnСodica
Валерия Вивальди
Валерия Вивальди
Благодарю за интересный и полезный курс SMM. Вся информация пригодится в дальнейшей работе. Никакой воды и повторений. Отдельная благодарность Александру Олейнику за ооочень доступную и понятную форму подачи сложного материала. Буквально на пальцах объясняет что такое таргет, зачем он нужен и как эффективно его использовать для привлечения клиентов. Ксюша — преподаватель от Бога! Слушать ее одно удовольствие. Кроме положенного материала даёт много интересных «фишек» и инструментов. Желаю вашей школе процветания и новых талантливых студентов.
Анна Грибоносова
Анна Грибоносова
Безумно интересный курс , преподаватели замечательные , доступно объясняют , всегда помогут . Много узнала интересного , вообщем нашла себя. Масса эмоций , позитива и мотивации ))) Огромная благодарность Александру и Ксюше!
Елизавета Малина
Елизавета Малина
Прошла курс по SMM у Ксении Крыловой! Только тогда поняла как приятно учиться, когда тебе доступно и очень интересно преподносят информацию. Очень понравилось обучение. Плюс, что есть записи уроков и можно их пересматривать после выпуска. После обучения хочется развиваться ещё больше. С удовольствием пошла бы на ещё один курс!
Лилия Рахуба
Лилия Рахуба
Очень понравилось обучаться в школе Hillel!!! Понравилась форма обучения,уроки которые можно повторно пересмотреть. Главным фактором в этом всем конечно были преподаватели Ксения Крылова и Александр Олейник. Ксения очень интересно излагает материал,с удовольствием присутствовала на ее уроках!Александр все очень хорошо и интересно объясняет! Очень благодарна!
Віола Бигдаш
Віола Бигдаш
Очень довольна базовым курсом СММ. Преподаватели очень стараются, это видно. Мне очень понравилось как подает информацию Ксюша. Очень быстро, ярко и с крутыми примерами, благодаря которым ты запоминаешь все, и даже больше. Alex тоже крутой и на протяжении всего блока старался разжевывать всю информацию и помогать) Определенно вернусь в эту школу еще и буду рекомендовать ее знакомым.
Благодарю преподавателей курса SMM Ксению Крылову и Александра Олейника за качественный и невероятно насыщенный онлайн-курс. На курсе обучилась не только теории, но и практике благодаря домашним заданиям. Атмосфера дружелюбности, мотивации и бесконечный поток полезной информации для того, что освоить профессию с нуля. Спасибо!
Оксана Бессонова
Оксана Бессонова
Долго сомневалась, стоит ли брать онлайн курсы по смм. Боялась, будет ли это также эффективно как и очная форма. Но мои опасения были напрасны. Преподаватели выкладывались на все 100%. Вообще не ощущалось, что это было онлайн. Все учащиеся видели друг друга и свободно общались, задавали вопросы голосом. Плюс очень удобно, что не нужно никуда ехать и тратить время на транспорт. Знания получила очень ценные и ни капли не пожалела, что взяла этот курс. Теперь хочу только углублять свои знания. Особенно понравились занятия с Александром Олейником, очень понравилась техническая часть настройки рекламы, тестирование разных гипотез. Поняла, что таргетинг - это то, что мне не хватало. Спасибо! :)
Кристина Паламару
Кристина Паламару
Я хочу сказать огромное спасибо школе Hillel за полученные знания и невероятный кайф от изучения курса!) Спасибо за тёплую атмосферу ,интересный подход к подаче информации и организацию процесса обучения в наше нестабильное время. Отдельное БОЛЬШУЩЕЕ СПАСИБО вам за Ксению Крылову. Моя любовь к SMM началась именно с неё!) Основная часть успеха обучения зависит от преподавателя. Ксения с самого старта зарядила нас энергией и снабжала ею до самого конца курса.)) Я с нетерпением ждала каждое занятие и каждую новую книжечку для прочтения.)) Получила мощный заряд мотивации и веры в себя. Ведь когда Ксения говорит, что у тебя все получится, ты просто не можешь сделать иначе!) Ждите меня на курс SMM Pro!
Алена Комышанская
Алена Комышанская
Два раза в неделю, по два часа, в течении двух месяцев я наслаждалась процессом учебы в Гилель! Ну и спасибо карантину за возможность обучаться онлайн=) SMM это не просто постить фото в Инстаграм , это как минимум крутая профессия!Профессия где не обязательно ходить на работу с 10-19 каждый день, ты сможешь работать дома с любой точки мира!Это то , что так нужно нам сейчас! Спасибо Ксении за мотивацию, таких открытых преподавателей мало . После каждого урока + 1 книга к прочтению (хотя обычно 1-2). Но если вы ленивый , то какой бы умный и опытный преподаватель не был и сколько бы в тебя не вложили знаний - волшебной таблетки не жди! Это тот случай что учится надо будет много, потому что информации тоже много!Спасибо школе за профессионалов своего дела ! Для тех кто сомневается идти учится или нет - а чего вы боитесь и ждете? В то время когда вы сомневаетесь где то на 1 крутого сммщика стало больше:)
Екатерина  Д
Екатерина Д
Спасибо огромное за курс прекрасной Ксении Крыловой и школе Hillel. Это были очень насыщенные и продуктивные 2 месяца лета. Комментарии к домашнему заданию всегда были очень развёрнутые. Не могла представить, что маркетинг-это так интересно и не так уж сложно, благодаря такому доступному объяснению Ксении.Очень понравилось, что к каждому определению всегда были примеры с которыми информация воспринималась легко. Спасибо большое, будем осваивать SMM Pro.
Татьяна Сухорученко
Татьяна Сухорученко
Обучаясь в Академии я долго не могла понять по какой сфере себя реализовывать после студента. Потом загорелась желанием стать SMM-специалистом, но оставался вопрос в поиске того самого вдохновителя и волшебного "пинка":) Пройдя данный курс в школе я получила реальные знания, которые дали толчок в голове, развитие себя как специалиста, пищу для размышления, и отличного преподавателя, советника и друга в одном лице. Спасибо Ксении за уроки, после которых есть над чем работать и думать, и главное к чему стремиться. Всем безумно осталась довольна :)
София Фурман
София Фурман
Мои первые курсы по SMM были неудачными.Но по совету решила пройти курс в Hillel. И как же я рада, что сделала это. Вы даже не представляете как я вам благодарны. Вы не просто даёте знания, а дарите веру в себя. Чуткие, внимательные, требовательные, отзывчивые (могу очень долго вас хвалить) преподаватели, которые отвечали на все вопросы очень развернуто и понятно. Очень ценно и приятно было читать обратную связь. И вообще, подача информации была максимально легкой. Благодарю всю школу и каждого человека, который причастен. Желаю вам развития, вдохновения, усердных и благодарных студентов.

Часті питання

  • Який потрібно мати комп'ютер, щоб навчатися на курсі Social Media Marketing?

    Вимоги до комп'ютера для навчання на курсі Social Media Marketing.

    Операційна система:

      • Windows 10 64-біт
      • macOS 10.13 або вище
      • Linux: Ubuntu 16.04 - 20.04

    Процесор* :

      • Мінімум intel core i3 3-го покоління
      • Рекомендується i5 7-го

    Оперативна пам'ять:

      • Мінімум 4 Гб
      • Рекомендується 8 Гб

    Пам'ять:

      • Мінімально 200 Гб HDD і більш
      • Мінімально 200 Гб HDD і більш

    *Допустимі аналоги від AMD

  • Чи існують які-небудь знижки або система лояльності, якщо Студент по завершенні одного курсу йде на наступний курс?

    Так, безумовно. Багато наших курсів передбачають додаткову систему бонусів для тих Студентів, які хочуть продовжувати навчання у нашій Школі. Ця система полягає в тому, що в кінці курсу Студенти пишуть тест з пройденого матеріалу або здають підсумкову роботу, за підсумками яких отримують знижку на наступний курс даного напрямку:

    - Студент, який має найвищий результат отримує знижку 25% на подальші курси;
    - Студент, який посів друге місце, отримує 15% знижку;
    - Студент, який виявився на третьому місці, отримує 10% знижку.

    Все Студенти отримують знижку в розмірі 5% на будь-який з курсів Школи.

  • Теорія або практика? Чому приділяється більше часу на заняттях?

    Метою більшості курсів нашої Школи є можливість подальшого працевлаштування наших Студентів та Випускників. Тому ми робимо упор на опрацювання та вивчення практичних кейсів, найбільш актуальних на даний момент у роботі тієї чи іншої спеціальності IT-сфери. Безумовно, ми відводимо час на наших заняттях і на вивчення важливої теоретичної бази, яка також необхідна будь-якому фахівцеві. Але зазвичай у процентному співвідношенні теорії приділяється близько 30% часу заняття і 70% — практиці.

  • Як мені визначитися з курсом? Що зараз найбільш затребуване?

    Слід зазначити, що кожен напрямок, який ви могли б вивчити у нашій Школі, є, практично, ідентичним за затребуваністю. При виборі напрямку дуже важливо враховувати те, чим би вам хотілося займатися у майбутньому. Те, до чого ви більше схиляєтеся і що вам більше подобається у повсякденному житті. Аж до того, які предмети вам краще давалися, коли ви навчалися у школі.

    Щоб допомогти вам з вибором напрямку, ми склали спеціальний профорієнтаційний тест.

    Для того, щоб визначитися з напрямком і задати всі ваші запитання, ви можете записатися на безкоштовну консультацію, і протягом короткого часу з вами зв'яжеться один з наших адміністраторів і зможе детально про все розповісти.

  • Де можна подивитися відгуки про вашу Школу?

    Ви можете прочитати відгуки наших Студентів та Випускників на нашому сайті за цим посиланням. Ще ви зможете знайти відгуки і інформацію про нас на DOU.ua або можете прописати назву нашої Школи у Google, де ви також зможете побачити відгуки про нашу Школу у Google-акаунті або на Google-картах.

  • Як отримати максимальний бал за домашнє завдання?

    Виконання домашніх робіт, одна з найважливіших складових навчання. Для того, щоб отримати максимальний бал за домашнє завдання, потрібно:

    • Виконати завдання в зазначені терміни
    • Виконати всі умови завдання
    • Виконати завдання без помилок
    • Перездача домашнього завдання не більше одного разу
  • Чи зможу я влаштуватися на роботу після проходження курсів?

    Програма наших курсів, які орієнтовані на працевлаштування, побудована таким чином, що Студент, проходячи кожен її пункт, виконуючи всі домашні завдання і дотримуючись всіх порад Викладача, може розраховувати на подальше працевлаштування і відповідати існуючим вакансіях на фахівця початкового рівня в області обраного курсу. Вкрай важливо пам'ятати про те, що не дотримуючись вищевказаних принципів, досягти необхідного результату по завершенні курсу, швидше за все, буде неможливо. Саме тому ми не можемо заздалегідь вам гарантувати працевлаштування, але ми можемо сприяти в цьому нашим Випускникам, які навчалися найбільш ретельно. Наш штатний менеджер з працевлаштування випускників завжди радий в цьому допомогти нашим Випускникам, а також відповісти на їхні запитання, пов'язані з оформленням резюме та іншим. Також в нашій Школі ми проводимо безкоштовні заняття з рекрутерами з IT-компаній міста, де вони дають поради з пошуку першої роботи в IT-сфері.

Запит на консультацію

Залиште ваші контактні дані, і ми вам обов'язково зателефонуємо!

Обов'язково вкажіть ваше ім'я кирилицею

Обов'язково вкажіть email, за яким ми зможемо з вами зв'язатися

Обов'язково вкажіть телефон в міжнародному форматі

  • telegram Telegram
  • viber Viber

Відправлено

РусУкр