Онлайн-курс
Основи дизайну
занять
занятий в неделю
старт
За тиждень записалося
Залишилося
занять
занятий в неделю
старт
За тиждень записалося
Залишилося
Юзабіліті і практичність — речі, які визначають успіх будь-якого веб-сайту. Користувач — єдиний, хто клікає мишкою і, таким чином, приймає всі рішення, тому одним із стандартних підходів для створення успішних і прибуткових веб-дизайнів став «дизайн, орієнтований на користувача».
Мета курсу:
В кінці курсу виконується дипломний проект.
Випускники отримують сертифікат про закінчення курсу.
Як проходить навчання
Переваги онлайн-навчання в Комп'ютерній школі Hillel
Що ми робимо для того, щоб ви досягли успіху?
Проводимо майстер-класи з підготовки резюме та пошуку роботи
Регулярно оновлюємо програми курсів під вимоги ринку
Запрошуємо викладати тільки кращих практикуючих фахівців
Розвиваємо нашу мережу партнерів серед топових IT-компаній
Наші викладачі часто самі забирають до себе наших кращих Студентів ;)
Наші викладачі та випускники працюють в топових IT-компаніях світу
Який потрібно мати комп'ютер, щоб навчатися на курсі Основи дизайну?
Вимоги до комп'ютера для навчання на курсі Основи дизайну.
Операційна система:
Процесор* :
Оперативна пам'ять:
Пам'ять:
Роздільна здатність екрану:
Відеокарта:
*Допустимі аналоги від AMD
Ким працюють ваші Викладачі? Чи мають вони досвід викладання?
Ми завжди дуже відповідально намагаємося підходити до питання підбору Викладачів у нашій Школі. Наші Викладачі — практикуючі фахівці в найбільших IT-компаніях міста. Також вони мають як досвід викладання в нашій Школі, так і досвід менторства за місцем їх професійної діяльності. У своїй манері навчання вони роблять упор на останні тенденції IT-ринку і виключно на свій особистий досвід для того, щоб наші Випускники мали найбільш затребувані знання і досвід роботи з конкретними кейсами.
Чи є у вас більш прискорені або інтенсивні курси?
Програми курсів складаються кваліфікованими практикуючими фахівцями, щоб кожна людина змогла повноцінно і цілісно засвоїти весь теоретичний і практичний матеріал. Кількість занять є оптимальноою як для вивчення матеріалу, що викладається на уроці, так і для виконання домашнього завдання. Навчання у більш інтенсивному ключі не дасть того результату, який орієнтований на подальше працевлаштування і без того в досить короткі терміни.
Де можна подивитися відгуки про вашу Школу?
Ви можете прочитати відгуки наших Студентів та Випускників на нашому сайті за цим посиланням. Ще ви зможете знайти відгуки і інформацію про нас на DOU.ua або можете прописати назву нашої Школи у Google, де ви також зможете побачити відгуки про нашу Школу у Google-акаунті або на Google-картах.
Чи існують які-небудь знижки або система лояльності, якщо Студент по завершенні одного курсу йде на наступний курс?
Так, безумовно. Багато наших курсів передбачають додаткову систему бонусів для тих Студентів, які хочуть продовжувати навчання у нашій Школі. Ця система полягає в тому, що в кінці курсу Студенти пишуть тест з пройденого матеріалу або здають підсумкову роботу, за підсумками яких отримують знижку на наступний курс даного напрямку:
Все Студенти отримують знижку в розмірі 5% на будь-який з курсів Школи.
Чи знадобиться мати при собі свій комп'ютер для навчання у Школі?
Кожен наш клас оснащений сучасним обладнанням для комфортного навчання Студентів та роботи Викладачів. Тому Студентам не потрібно приносити на заняття свою техніку. Але для виконання домашніх завдань, звичайно, буде потрібно працювати на домашньому комп'ютері.
Як отримати максимальний бал за домашнє завдання?
Виконання домашніх робіт, одна з найважливіших складових навчання. Для того, щоб отримати максимальний бал за домашнє завдання, потрібно:
Як описати User stories, використовуючи мову Gherkin
Як створити Welcome page для сайту у стилі постера
Як створити ігри на Unity за годину
Графічний дизайнер та UI/UX-дизайнер: як вони пов’язані та чим відрізняються
UX vs UI vs IA vs IxD: що означають ці абревіатури?
Як створюють ігри, в які грають мільйони
Вступний тест
Тести можна проходити в будь-якому порядку і навіть не за один раз. Ви можете завжди продовжити проходження з будь-якого моменту.
Ще не проходили
Ще не проходили
Вступний тест
Не переживайте, это тест не требует от вас каких-то специальных знаний в предмете, для его прохождения будет достаточно знаний базовой компьютерной грамотности.
Тест состоит из 15 вопросов по одному баллу, для прохождения теста необходимо набрать 8 баллов.
Вступний тест
Выберите элементы интерфейса, одна из функций которых — прямой переход.
new Duck("McDuck") == new Duck("McDuck");
class Duck { String name; Duck(String name) { this.name = name; } void swim() { System.out.println("Swim like a duck"); } void quack() { System.out.println("Quack like a duck"); } void walk() { System.out.println("Walk like a duck"); } @Override public boolean equals(Object o) { return name.equals(((Duck) o).name); } } class Goose { String name; Goose(String name) { this.name = name; } void swim() { System.out.println("Swim like a duck"); } void quack() { System.out.println("Quack like a duck"); } void walk() { System.out.println("Walk like a duck"); } @Override public boolean equals(Object o) { return name.equals(((Goose) o).name); } }
Вступительный тест
Вы не прошли тест